mandag den 13. januar 2014

Forsøg med Dukan kuren

Det har været lidt småt med indlæggene i et stykke tid, faktisk siden jul. Det er ikke fordi jeg ikke længere gider at fortælle om hvad jeg spiser, men jeg er simpelthen gået i gang med Dukan kuren, og har egentlig været lidt i tvivl om hvorvidt jeg har skullet dele mine udfoldelser fra dukan køkkenet :)

(Selv det seneste indlæg om fyldt kylling er fra før jul)

Men nu har jeg besluttet at jeg fremover vil dele mine "opskrifter" eller i hvert fald madoplevelser fra kuren. Indtil videre er jeg positiv stemt over for kuren! Jeg har siden nytår tabt 3 kg, og har på intet tidspunkt været sulten og jeg synes faktisk at det er muligt at lave god mad med de begrænsninger kuren har.

Jeg har tidligere spist (forholdsvis) efter DDV's principper, kombineret med min egen viden om mad og ernæring, men er vist kommet til den erkendelse at det er blevet for meget "hverdag" for mig, jeg slækker lidt på det og så virker det jo bare ikke rigtigt mere :)

Så nu - et forsøg med Dukan Kuren der egentlig minder lidt om DDV, men med nogle lidt "nemmere" grænser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar